DERINGER BELLE STARR (od 40 lvl)
* Trzeba mieć ukończone dwie części zadań "Ofiara losu"
* Trzeba mieć zdjętą broń
* Trzeba mieć w ekwpiunku gazetę.
* Czynności te muszą być wykonane w czwartek między 16:00 a 20:30
* Pojawi się zadanie gdzie jeszcze raz musimy wygrać z Billy Ślepy Orzeł. W nagrodę dostanie się DERINGER BELLE STARR
* Trudność - z Billy trzeba walczyć bez broni a jest on dosyć silny i potrafi przyłożyć. Ja dopiero za 3-cim razem go pokonałem.
Ciężka praca:
1. Wymogi, aby zadanie sie pokazało: Wędka w okienku na produkty
1. Polecenie: 6h Wędkowania Nagroda: 500XP + 500$
2. Wymogi, aby zadanie sie pokazało: Łopata w okienku na produkty
1. Polecenie: 6h Kopania grobów Nagroda: 500XP + 500$
3. Wymogi, aby zadanie sie pokazało: Kilof w okienku na produkty
1. Polecenie: 6h Wydobycia węgla. Nagroda: 500XP + 500$
4. Wymogi, aby zadanie sie pokazało: Młot kowalski w okienku na produkty
1. Polecenie: 6h Naprawiania płotów Nagroda: 500XP + 500$
Wszystkie zadania dostępne u barmana
By teekan
Miecz Hernanda de Soto
* Wymogi, aby zadanie się pokazało: wszystkie 3 części kartki*
* Polecenie: Przynieś łopatę
* Nagroda: Miecz Hernanda de Soto. Nie da się w inny sposób zdobyć tego miecza!!! Po zdobyciu miecza pojawia się możliwość zniszczenia go za 500XP.
* *Pracę w których na pewno da się znaleźć 1 część kartki: Prace ze szczęściem wyższym niż 64%.
* *Pracę w których na pewno da się znaleźć 2 część kartki: Handel, Plądrowanie zwłok, Ściganie bandytów, Napad, Transportowanie amunicji.
* *Wymogi by odblokowało się zadanie, które daje nam 3 część kartki:
o Śpiewnik(w okieneku na przedmioty);
o 57 poziom;
o Poniedziałek od 19:00 do 19:20;
o Zrobione 2 decyzje na rzecz Indianina(Decyzja 2: Sabotaż oraz Decyzja 1: Handel złotem).
o trzeba za miecz dać łopatę aby go wykopać na polecenie Waupee w ostatniej części w zadaniu na samym końcu
o wtedy pokaże nam się zadanie u Waupee i dostaniemy 3-cią część kartki. Inaczej nie da się zdobyć 3 części kartki!
* Idziemy do Barmana i od niego dostajemy miecz
Pierścień
* Wymogi, aby zadanie sie pokazalo: Zrobione w całości zadanie "Polowanie"; bransoleta z zębami kojota w tym miejscu na produkty. Polecenia:
1. Miej 50 punktów umiejętności ,,sprawność manualna" Nagroda:200XP
2. Przynieść pierścień. Nagroda:1000XP
Zestaw strażaka. Część pierwsza
1. Mając dwie rakiety (prototyp i niewypał) pobieramy od barmana zadanie: Dzień niepodległości (porządki w imprezie). Nagroda - Pomidor
Jeśli nie mamy rakiet (prototypu i niewypału) możemy pominąć pkt 1. zdobyć pomidor z pracy i od razu zacząć z pomidorem od pkt2
2. Wkładamy pomidor do EQ. Pobieramy od barmana zadanie: Pranie brudów (wszędzie sos pomidorowy). Nagroda - puste wiadro.
3. Wkładamy puste wiadro do EQ i idziemy pracować na 10 min na Wędkowanie. Nagroda - pełne wiadro.
4. Zadanie u barmana Pranie brudów (zapranie plamy po pomidorach) Nagroda - wiadro do gaszenia z setu strażaka
Zadanie - Morderstwo (od 50 lvl) P.S. Czas 10 min to minimum. Znalezienie wszystkich przedmiotów może trwać 10 min albo kilka godzin - zależy od szczęścia
1. Karczowanie lasu
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Zakrwawiony kawałek materiały (cyt."Pracując w lesie, znajdujesz zakrwawiony kawałek materiału. Wygląda on na ślad po przestępstwie")
2. Morderstwo (To morderstwo)
Szeryf John Fitzburn:
Potrzeba: -
Nagroda: + Zastępca Szeryfa
Zdobyto medal: Zastępca Szeryfa
3. Morderstwo (Posesja)
Idziemy do Dużej posiadłości (Posesji). (2 kwadrat od góry, 6 od lewej obok lasu Diksona)
Potrzeba: -
Nagroda: Stara fotografia
W pobliżu nieruchomości znajduje się 5 podejrzanych, których trzeba przesłuchać w ramach prowadzonego śledztwa. Odwiedź ich wszystkich w dowolnej kolejności. UWAGA! Do ekwipunku należy wrzucić stara fotografię.
4. Morderstwo (Samotny jeździec)
Rewolwerowiec
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
5. Morderstwo (Meksykanin w cieniu)
Meksykanin
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
6. Morderstwo (Osuszone łzy)
Tancerka
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
Dodatkowo możesz wybrać jedno z tych wynagrodzeń:
* nr 1. Z lewej: parasolka Kundramy (nowa część zestawu tancerki)
* nr 2. Z prawej: laska dżentelmena
7. Morderstwo (Chów)
Hodowca koni
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
8. Morderstwo (Rozpacz)
Pokojówka
Potrzeba: -
Nagroda: + 20 punktów doświadczenia
9. Morderstwo (Podejrzani)
Szeryf John Fitzburn
Potrzeba: -
Nagroda: + 200 punktów doświadczenia
Teraz trzeba wykonać sześć prac w których należy znaleźć określone przedmioty będące dowodami w śledztwie. Prace rozmieszczone są wokół posiadłości. Kolejność ich wykonania jest dowolna. (trzymaj nadal w EQ zdjęcie - to zwiększa tempo szukania poszczególnych dowodów).
10. Zrywanie liści tytoniu
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Testament (Niedawno zmieniony testament pana Charltona, w którym wyznacza swojego syna na wyłącznego spadkobiercę)
11. Zbieranie agawy
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pierścionek zaręczynowy (pierścionek z wygrawerowanymi inicjałami R+I)
12. Tartak
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Pogięty stempel do znakowania (Stempel wygięty przez silne uderzenie. Niestety, znak właściciela odpadł)
13. Ujeżdżanie koni
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Niecne plany (plany przestępstwa podpisane C i C)
14. Transportowanie amunicji
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Świadectwo urodzenia (Świadectwo urodzenia niejakiego Daniela Charltona, syna Roberta i Kathrin)
15. Pracuj jako konował
Potrzeba: minimum 10 minut
Nagroda: Sprawozdanie lekarza (karteczka: cyt. "wynika z niej że Pani K.C. została otruta za pomocą rzadkiej substancji, która podaje się koniom" )
16. Morderstwo (Dowody)
Po zebraniu wszystkich dowodów możesz udać się do Szeryfa Johna Fitzburna.
Szeryf John Fitzburn
Potrzeba: -
Nagroda: + 500 punktów doświadczenia
Na koniec musimy wybrać podejrzanego (Pan Cartwright) i pokonać go w pojedynku..
Nagroda: 1000 EXP, Zardzewiały Colt Buntline
Jak zdobyć 3 klucze
1. Pierwszy klucz otrzymujemy za quest Skradziona Sztuka u Vincenta. Dostajemy go po wykonaniu zadania Odwiedziny u Vincenta.
2. Drugi klucz - zadanie rajd. Wykonujemy w kolejności: Pochowanie -> Nasłuchiwać -> Decyzja 1 Wystepować -> duuuzo innych zadań -> Decyzja Pobranie (10000$, pkt umiejętności i 3 znaki zapytania. Są tam suknia, laska, klucz). Ostatnim znakiem zapytania jest klucz
3. Klucz 3 - Zdobycie klucza nr. 3 niezależy od posiadania klucza nr. 1 i 2. BDB lub można znaleść z plądrowania zwłok przy 878 punktach pracy plus premium "zarobek" przy ogromnym szczęściu.
Drobiazgi:
1. Barman: Zniszczone krzesło
1. Wymogi: Skrzynka narzędzi miejscu na produkty, 25 punktów umiejętności naprawa.
2. Nagroda: +30 doświadczenia; +200$.
2. Indianin: Zachowana kartka
1. Wymogi: 57 Poziom, Poniedziałek. Czas serwera: 19:00 - 19:20, śpiewnik w EQ
2. Nagroda: kawałek kartki (część 3)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz