Szaman
Szaman oferuje Tobie możliwość zmiany podziału twoich cech i umiejętności. Zatem możesz już rozdzielone punkty ponownie sobie porozdzielać.Dopiero po zakończeniu zadania oraz mając poziom 14 możesz skorzystać z pomocy Szamana.Aby skorzystać z pomocy szamana musisz kliknąć na rysunek Indianina w menu "umiejętności".
Zmiana podziału cech i umiejętności jest bardzo podobna do normalnego podziału tych atrybutów. Gdy klikniesz na jakąś cechę lub umiejętność to zostanie ona zdjęta i przydzielona do "nieprzydzielonych" atrybutów, wtedy masz możliwość ponownego jej przydzielenia. Gdy tylko potwierdzisz dany przydział to zostaje on zatwierdzony.
Zmiana każdej cechy kosztuje ma swoją określoną cenę w dolarach. Im więcej zmieniasz tym większe są koszta. Koszty spadają wraz z każdym następnym dniem. Dlatego też nie opłaca się zmieniać wszystkie atrybuty naraz.
Niemożna usunąć punktów cech przez otrzymane punkty umiejętności. Również nie możesz usunąć tych wartości które otrzymałeś poprzez zadania. Podczas zmian cech i umiejętności nie możesz mieć otwartych zadań pobocznych.
Ekwipunek
Po lewej stronie widzisz przedmioty, które są założone. Możesz na siebie założyć czapkę, ubranie, ozdoby na szyję i parę butów. Poza tym w prawej ręce możesz umieścić broń do walki. W lewej ręce możesz nosić drugą broń która będzie używana podczas bitwy o Fort. Dodatkowo możesz mieć przy sobie jakiś wyrób i zwierzę do jazdy.
Po prawej stronie znajdują się przedmioty z twojego ekwipunku. Znajdziesz tu wszystkie przedmioty, których nie masz założonych na siebie. Bonusy z przedmiotów znajdujących się w ekwipunku nie wpływają na postać. Żeby te bonusy zadziałały, musisz dany przedmiot założyć na siebie. Ekwipunek nie ma ograniczeń. Możesz tu posiadać nieskończoną liczbę przedmiotów.
Przedmioty
Przedmioty odgrywają kluczową rolę w TheWest. Obrazują twoją prezencje i dają również pożyteczne bonusy. Przedmioty mają różne kształty i kolory. Wszystkie przynoszą różnego rodzaju korzyści. Istnieją trzy różne sposoby zdobycia przedmiotów. Możesz je kupić u handlarza, zdobyć w czasie pracy lub otrzymać za wykonanie zleconego zadania. Wszystkie założone przedmioty możesz zobaczyć w swoim profilu. Jest osiem różnych rodzajów przedmiotów:Nakrycia głowy | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nakrycia głowy, czyli kapelusze, apaszki, opaski czy czapki. Możesz je kupić u krawca. Nakrycie głowy może podnieść atrybuty i talenty. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Naszyjniki | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ozdoby na szyję to kolie, krawaty czy klejnoty. Możesz je kupić u handlarza ze sklepu wielobranżowego. Ozdoba na szyję może podnieść cechy i umiejętności. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odzienie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ubrania, czyli podkoszulki, kurtki czy marynarki. Możesz je kupić u krawca. Ubranie może podnieść Cechy i umiejętności. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buty | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Buty mogą być kupione u krawca. Mogą podnosić niektóre z cech i umiejętności. Wiele butów podnosi twoją wytrzymałość. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Broń do pojedynków | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bronie pojedynkowe składają się z broni do walki wręcz oraz broni strzeleckiej. Mogą one podnosić wartości cech i umiejętności. Dodatkowo każda broń posiada swoją wartość zadawanych obrażeń. O tą wartość pomniejszają się punkty życia przeciwnika w razie trafienia go w czasie pojedynku. Bronie te można nabyć u rusznikarza. Bronie te nie są używane w trakcie bitew o forty. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Broń strzelecka | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bronie podręczne składają się z łuków oraz karabinów. Mogą one dostarczyć polepszenia wartości atrybutów oraz sprawności. Dodatkowo każda broń posiada swoją wartość zadawanych obrażeń. O tą wartość pomniejszają się punkty życia przeciwnika w razie trafienia go. Bronie te można nabyć u rusznikarza. Broni tych nie można używać podczas pojedynków. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wierzchowce | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zwierzętami, które występują w The West są osły i konie. Dzięki nim możesz się znacznie szybciej poruszać po świecie. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Produkty | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wyroby są przedmiotami, które można znaleźć w czasie pracy i nie można ich kupić u handlarzy. Nie dają żadnych bonusów, ale są ważne dla wykonania zleconych zadań. W czasie 30 minutowej pracy w określonym miejscu masz szansę otrzymać dany wyrób. Pracując 2 godziny, podwyższasz swoją szansę na otrzymanie wyrobu czterokrotnie. Można nosić wyroby przy sobie. Nie daje to wprawdzie żadnych bonusów, jednakże PraceAby zdobyć pieniądze i punkty doświadczenia, musisz pracować lub pojedynkować się z graczami. Każda robota posiada inne wartości szczęścia, doświadczenia itp. Każda praca jest dostępna w kilku miejscach na mapie. Nie ma znaczenia, którą wybierzesz, gdyż wszystkie mają jednakowe wartości wskaźników. Motywacja również jest taka sama. Prace są pokazane na mapie w brązowych kółkach. Praca, której nie możesz się aktualnie podjąć ma ikonkę przezroczystą. Aby rozpocząć pracę, kliknij na ikonkę danej roboty na mapie. Aby rozpocząć pracę, wybierz czas przez jaki chcesz pracować, a następnie wybierz opcję OK. Dystans ukazuje czas, który jest potrzebny do dojścia do pracy. Wyprawienie się tam, jak i samo podjęcie pracy jest automatyczne. Możesz wykonywać tylko 1 zajęcie na raz. Za każdym razem, gdy zakończysz pracę dostaniesz zapłatę oraz punkty doświadczenia . Jeśli jesteś szczęściarzem, może się zdarzyć, że znajdziesz przedmiot lub kilka podczas pracy. Każda praca niesie ze sobą ryzyko nabawienia się kontuzji. Każda praca kosztuje twoją postać punkty energii. On traci punktów energii. Przerywanie pracy.W każdej chwili możesz anulować aktualnie wykonywane zajęcia. Wystarczy, że klikniesz na przycisk X, znajdujący się przy ikonie aktualnego zajęcia. Otrzymasz przedmioty i doświadczenie za pracę, których wartość zostanie wyliczona z ostatniego segmentu pracy. Jeśli przerwiesz pracę po przepracowaniu 40 minut, otrzymasz zapłatę i doświadczenie tak, jakbyś pracował 30 minut. Jeśli przerwiesz po 115 minutach, będziesz wynagrodzony jakbyś pracował 60 minut. Jeśli przerwiesz spacer, zanim dojdziesz do miejsca pracy, zostaniesz z powrotem przeniesiony na miejsce startowe swojej podróży. Jeśli masz konto premium i przerwiesz 2 zadaną pracę, twoja postać przejdzie do 3 pracy, którą masz wybraną po skończeniu pracy 1. Wartości pracyPłacaPłaca ma wartość od 0% do 100%. Wskaźnik ten pokazuje, jak dużo dolarów dostaniesz za wykonaną pracę. Im wyższa wartość wskaźnika, tym więcej dostaniesz pieniędzy.DoświadczenieDoświadczenie ma wartość od 0% do 100%. Ta wartość określa, ile punktów doświadczenia otrzymasz za wykonaną pracę. Im wyższa wartość wskaźnika, tym więcej otrzymasz punktów doświadczenia.SzczęścieSzczęście jest liczbą od 0% do 100%. Za każdym razem, gdy jesteś w pracy, masz szansę na znalezienie jakiegoś przedmiotu. Wraz ze wzrostem szczęścia, znajdowane przedmioty są bardziej wartościowe. Im dłużej pracujesz, tym większa szansa na znalezienie przedmiotu.ZagrożenieRyzyko ma wartość od 0% do 100%. W każdej pracy istnieje niebezpieczeństwo, ze ulegniesz wypadkowi. Im większa wartość wskaźnika, tym wyższe ryzyko, że urazy będą bardziej poważne. Prawdopodobieństwo, że w czasie pracy ulegniemy wypadkowi wzrasta wraz z czasem pracy. Im dłużej pracujesz, tym większa szansa, że doznasz kontuzji.MotywacjaMotywacja ma wartość od 0% do 100%. Wartość ta pokazuje, jak bardzo angażujesz się w wykonywaną pracę. Jeżeli pracujesz w danym miejscu po raz pierwszy, motywacja wynosi 100%. Z każdą godziną wykonywania pracy w tym samym miejscu motywacja spada o 3%, jednakże w ciągu doby rośnie o 10%. Jeśli motywacja jest niższa niż 100%, twoja postać otrzymuje mniejsze wynagrodzenie, mniej punktów doświadczenia i znajduje mniej przedmiotów. Na przykład przy motywacji wynoszącej 80% twoja postać otrzyma 80% wynagrodzenia i punktów doświadczenia przewidzianych za wykonanie tej pracy.Punkty pracyPunkty pracy ukazują jak dobrze radzisz sobie w tej pracy. Potrzebujesz co najmniej jednego punktu aby móc rozpocząć tą pracę. Im więcej tych punktów będzie, tym lepsze przedmioty możesz znaleźć i zmniejszyć ryzyko wypadku podczas wykonywania pracy.Każda praca ma związek z pięcioma talentami. Tylko te pięć talentów jest ważnych dla danej pracy. Dodając poziomy wszystkich, otrzymujemy liczbę punktów umiejętności. Każda praca ma pewien stopień trudności. Gdy odejmiemy od punktów umiejętności punkty trudności, otrzymamy liczbę punktów pracy. Przykład
Możliwość 1
Możliwość 2
Możliwość 3
Punkty życiaPunkty zdrowia ukazują jak czuje się twoja postać. Możesz tracić te punkty podczas pracy lub podczas pojedynkowania się. W międzyczasie punkty te są regenerowane. Podczas wykonywania jakiś czynności (chodzenie, pracowanie),są odnawiane o 2% w stosunku do ich maksimum co godzinę. Jeśli nie wykonujesz żadnej z tych czynności regenerują się o 5% co godzinę. Podczas snu w hotelu są regenerowane znacznie szybciej. Im lepszy pokój, tym bardziej regeneruje te punkty.Na początku twoja postać posiada 110 punktów życia. Z każdym kolejnym poziomem otrzymujesz dodatkowe 10 punktów. Możesz zwiększyć ilość punktów życia o 10 podnosząc poziom tej cechy. Utraciłeś wszystkie punkty życia, więc twoja postać zemdlała. Ocuci się w swoim mieście. Jeżeli zemdlejesz podczas walki stracisz wszystkie pieniądze, które miałeś przy sobie. Jeśli zemdlejesz podczas pracy, nie otrzymasz za nią żadnej zapłaty, punktów doświadczenia, czy przedmiotów. DoświadczenieSą 3 sposoby na zdobycie punktów doświadczenia. Za każdą pracę otrzymujesz trochę doświadczenia. Dokładna ilość jest obliczana poprzez wartość doświadczenia pracy, motywacji i szczęścia. Możesz także otrzymać doświadczenie wykonując zadania (Questy) lub poprzez pojedynkowanie się z innymi graczami.Aby osiągnąć kolejny poziom, osiągnąć określoną ilość punktów. Im większy poziom, tym więcej punktów potrzebujesz.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz